Husbils sommar

Hej !! Jag sitter nu i husbilen från skärgården där jag vart och seglat. Det har vart en väldigt bra midsommar ute på Björk skär. Jag har fått vara med på en väldigt rolig segel tur och ett midsommar firande långt ifrån vad jag är van med. Jag kommer inte vara hemma innan v 27 och då kommer jag ladda upp bilder och berätta mer. Kommer inte uppdatera så bra så om ni vill kan ni få gäst blogga , kommentera bara att ni vill. Puss på er alla! Nu är jag snart inne i Sthlm centrum, imorgon blir det att hälsa på syster och kanske stan.

Kommentera här
Postat av: Jonna

Vika saknar dej! alltså jag och Idaho :D <333

2011-06-26 @ 10:33:56
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0