Långpromenad

Hej, jag är på fårö.
Idag skulle jag och mamma och Helena ut och gå en mil. Tyckte att det var väl långt..
Vi gick och gick, men kom aldrig fram. Tillslut stannade vi ett par cyklister och frågade vara vi var.
De sa att vi hade gått 8 km och gick på en 1,8 mils slinga.
Vi var otroligt trötta då när vi frågade, tänk dig känslan när man vet att man måste gå en mil till för att komma hem.
Vi var på sååå dåligt humör sista kilometrarna. Lite gladare blev vi ialifall när vi stannade på sveriges bästa kondotori och åt gåda bakelser. Mums!
Nu känner jag mig iaf stolt och hurtig, hihi


DET SOM ÄR LITE MER RÖTT GICK VI PÅ.
Tänk att vi gick så långt så man ser på kartan över fårö var vi gick.

Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0