We did it!

Vi tog oss hela vägen till Grycksbo från vika.
Idas pappa skulle skjutsa men bilen ville inte. Vi fick panik och
visste inte vad vi skulle göra, då trädde jonnas mamma in som en ängel
och skjutsade oss hela vägen till Grycksbo.
Tur att min mormor och morfar bor där för det var grymt dålig försäljning.
Efter ett tag ballade vi ut och gick hem till mormor och drack te och pratade.
Det var jättemysigt och både Ida och Jonna tyckte att min mormor och morfar
var söta, roliga och grymma. Jag instämmde.

Vi åkte från Gyrre till lugnet, där gick vi på Zumba, det var jätteroligt. Det var gratisomgång och
hela D-hallen var full med flickor, tjejer, kvinor, damer. Grymt kul!







För några dagar sedan så uptäckte jag att det var två kineser på isen vid min brygga, haha
ni skulle sett hur collt dom tyckte det var med is :P
Några snickare håller på att byta tak på vårat hus.

Kommentera här
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHAAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA kineserna :D<3<3

2011-01-27 @ 13:55:35
Postat av: Jonna Hevosmaa

HAHAHAHHAHAHAH KINESERNA GUD VAD KUL VI SKULLE HA SPRUNGIT NED TILL DEM OCH SNACKAT!

2011-01-27 @ 18:52:22
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0