Ida här!

Hej, Ida här!
<-- Vackra jag!!!!!!!
Denna blogg tillhör Sveriges mest roliga, söta och påhittiga tjej, hon är så underbar och jag älskar henne så himla mycket att jag spricker! Hon är så gudars vacker också!
Anna-Maria, du är en sånn underbart gullig vän, du hittar alltid på något galet som vi ska göra och aldrig att du skulle kunna sitta och stirra på en tråkig tv, när det finns så mycket att upptäcka i vårat Vika!
En av de bästa sakerna med dig är din talang att prata med folk, jag uppskattar det mycket och har själv utvecklats mycket sen du och jag blev vänner..^^ Jag har själv också blivit mycket öppnare och roligare och kreativ som person, du har verkligen gjort skillnad i mitt liv!
Jag älskar dig högt min käraste och vän och saknar dig redan ! ♥
ama

Kommentera här
Postat av: ida

hihihiiii

2011-01-29 @ 19:42:22
Postat av: Emelie.♥

hej min väldigt gamla bloggläsare!

kommer du ihåg mig?

hade min gamla blogg förut, emeliebergstrooom.blogg.se men bytte til devote, nu har jag bytt tillbaka till bergstromemelie.blogg.se

dock har jag inte fixat headern, texten, länkar o.s.v...men det kommer!

hoppas du läser min nu när jag är tillbaka på blogg.se!

KRAM

2011-01-29 @ 22:26:56
URL: http://bergstromemelie.blogg.se/
Postat av: Anni

Åh Ida! Vad fint, jag älskar dig också ! Du och Jonna är mina bästa vänner och jag upskattar er så himla mycket! Puss <3

2011-01-30 @ 09:44:15
URL: http://annamariaerikssson.blogg.se/
Postat av: Jonna Hevosmaa

Naw idis vad söt du är!

2011-01-30 @ 20:58:58
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0