Sanning eller Bullshit

Jag lyssnar ofta på p3, christer. Varännda gång jag lyssnar på det så tänker jag att det skulle
vara kul att vara med. Så idag när det var dags för sanning eller bullshit så ringde jag och frånage
om jag fick vara med. Och det fick jag!!!!
Så christer ringde upp mig och ni skulle bara veta hur mitt hjärta dunkade.
Första frågan är - Grizlibjörnen, har den fått sitt namn efter att den skimrar så fint?
Eh, okej vad var detdär för fråga. Jag tänkte att det var bulshit.
Men det var det inte :( Så jag åkte ut. Synd, men det var jättekul!





Bild på mig och Marika, hon är hemma och sjuk nu så om hon läser detta så -Krya på dig!

Kommentera här
Postat av: marika

tack gumman :) kommer iaf på måndag ;)

2011-01-29 @ 16:10:46
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0