Promenix

Dagen har vart en kul och fullbokad dag.
Skoldagen var chill och rolig, bästa minnet från dagen var när
Filip killade på toaletten med öppen dörr. Eller, det fans ingen dörr.
Någon hade tagit bort dörren, men det oroade inte Filip.

Efter skolan så var jag hemma hos MArika med Felicia.
Jag och Felicia drog till stan efter ett tag och köpte present till Marika som
fyller år imorgon.

Hemma så har jag gått på långpromenix med Jonna och Ida.
VI gick 5km.
Det var mycket roligt och man känner sig så frisk nu liksom :D

Ny ska jag sövaför jag är JÄTTE TRÖTT.

Dagens tjej:



http://lundfelicia.blogg.se

Pöss

Kommentera här
Postat av: ida

friskusar vi är! :D

2011-01-13 @ 16:10:14

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0