Nya planer för 2011

Jag har funderat och nu har jag kommit på vad jag ska göra 2011.
Jag ska först och främst sluta på gymnastik. Det senaste halvåret har det vart en
plåga att gå på träningarna. Inegt har fungerat. Jag vet att det kanske låter lite töntigt.
Alla får ju sina luckor, men den här sitter i. Och jag känner inte lika glädje med sporten.
Det kommer bli jättetråkigt att sluta för jag kommer inte träffa gymnostikkompisarna lika mycket.
Jag kommer nog sakna Elina mest. Min fina Elina von krusenstierna.
Men vi ska setill att ses ändå.
Om jag saknar gymnastiken för mycket så är det bara att börja igen.

Jag ska därimot börja på street dance på RG. Det ska bli jättekul. Jag har alltid tyckt om att dansa
och jag tror street är jätte bra för mig. Så det blir street på torsdagar från 18.30-19.30
Men jag vet inte vilka som går på street, medel.

Jag ska även börja träna på Friskis & svettis. Det ska bli kul, mamma tränar där och så
är det även andra kompisar som tränar där. Om du ska gå och träna skulle det vara jätte kul
att få hänga med. Bara att smsa :)




sälen, mamma mila jag



Kommentera här
Postat av: ida-whitelöek!!

ååh, 2011 = bästa året någonsin! :D ^^<3

2011-01-09 @ 15:11:59
URL: http://kreativivika.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0