Inte två roliga dagar för mig

Hej!
jag har vart magsjuk i två dagar. Så jag har inte vart i skolan.
Det har vart så himla drygt att vara magsjuk. Jag kan inte sova, orkar inte
röra mig och har ont i hela kroppen.

Jag har fått en inbjudan till en grej som heter '' tyck om falun'' där någon
från kommunen föreslått att jag ska vara med på detta event.
Ondsagen den 26 januari så ska jag till rådhuskällaren och äta lunch med några
politiker för att prata om falun.




morgonpigga tjejer.
fr vänster. Johanna, tilda, Hanna, Tova

Kommentera här
Postat av: ida

hah, vad roligt :D

2011-01-13 @ 19:58:32
Postat av: Jonna

Jag ska också dit!

då kan vi åka tillsammans? :)

2011-01-14 @ 19:51:40
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0