Glassigt / tyck om falun

Jag visste att denna vecka skulle bli ganska chill men jag visste inte att den skulle bli såhär chill.
Idag har jag vart borta nästan hela dagen, jag har vart på ett möre med andra 15-18 åringar där man
pratade om Falun. Det är ett projekt som komunen gör. Så vi kom till kårhuset och där fick vi mat från
rådhuskällaren. Det var gott! Jag kännde några som var där sen tidigare, bla Klara.r , det var kul att träffa
henne :)
Efter att vi hade pratat så åkte jag till skolan igen för vi hade en lektion kvar. När jag var på lektionen så sa
våran lärare att det inte va någon mening att vara där så vi fick sluta.

Jag fick nyss ett sms från min mentor där det stog att det inte var någon bild eller SO imorgon.
GLASSIGT , SÄGER JAG!
Så imorgon börjar jag klockan 10.20 och slutar 13.50

På fredag så är jag ledig för jag Anna Usama Markus och Frida ska till natur och kolla hur det är att gå där.
Alla vi funderar ju på att börja där.




Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0