T / bild på mig och syster

Idag är det Tisdag, jag är trött.
Äntligen hemma och jag har lagt mig i soffan för att kolla
på svensk holywood fruar. Har ni hört att det finns ett programm som heter
svenska new yourk fruar. Altså gud vilket wannabe.
Klockan sex ska jag på friskis med Anna. Det ski bli kul.




bild på mig och min syster Line

Kommentera här
Postat av: Lovisa

Sv; Hej Anna-maria :)

Nu har jag ju i och för sig valt den där senaste bilden, och själv tror jag att det kan bli rätt så bra ändå även om det verkar klurigat att hålla det snyggt.Jag kom på att eftersom jag har så tunt hår och eftersom det blir väldigt uppklippt så kommer det kanske inte behöva stylas så mkt eftersom det förhoppningsvis blir rätt tjockt då :)



Tack tack, tror också att det kan bli bra! :)<3

2011-02-08 @ 20:33:05
URL: http://lovisacookie.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0