Klantigt

Jag har märkt av att jag går i 9an.
Det är mycket plugg och prov. Jag som är van med att kunna ta det lungt om dagarna
och inte behöva plugga så mycket blev ganska förskräckt när jag idag kollade i almenackan.
Jag har SO prov imorgon och så har jag matteprov på fredag.
Klantigt av mig att då glömma matteböckerna hemma.
Jag är ganska duktig i matte och förstår detta kapittel bra, men jag måste träna mer för
kunna holla mitt MVG i matte.
Jag har annars idag pluggar no, det var faktiskt kul. Vi holler på med genetik och evolution.

Jonna och Ida får jag inte missa. Direkt efter skolan så var jag med dom.
Vi fick en rundvandring i lokalerna för det nya företaget i vika '' byggab ''
Det var kul och gubbarna som visade oss rint var jätte snälla och vi fick vara där
et tag och ''springa runt''.





Sitter här med kicks tidningen i handen och tänker att denna tjej är otroligt fin på bilden.
Jag har redan ramat upp bilden och satt i trappen. OJOJOJ vilken modell altså!


Kommentera här
Postat av: ida

söt du är anna! (^^)



2011-02-18 @ 16:25:22
Postat av: Jonna Hevosmaa

Haha naw! <33

2011-02-18 @ 19:14:42
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0