HolländAre

Idag har jag träffat många holländare.
Vi slutade klockan 11 för vi hade nationellt prov.
Våran klass, 9H hade då bestämmt att vi skulle ner på run efter skolan.
Alexander och AW hade gjort ett vad om vem som skulle åka snabbast 1mil
på bandyskiskor/långfördsskridskor. Alex men bandyskriskor vann.

När vi ialifall var där nere på run så gick jag ut på isen.
Plötsligt för jag ett oroligt rop bakom mig. Jag vänder mig om och bara några meter framför mig
åker en klunga med 100km/h åkande holländare.
Allt gick så snabbt, jag visste inte vad jag gjorde eller någonting innan de susade förbi mig.
Ojojoj, detdär kunde gått illa. Somtur var så hann jag flytta mig så att dom inte åkte in i mig.

När vi hade gått till främby udde och ätit bullar och pratat med holländare skulle vi hem till fastland.
Jag träffade på en jättesnäll holländare på fyrhjuling som jag fick åka hem med. Haha
Jag ba- Can I go whit you?
Så hoppade jag upp på hans fyr-hjuling, och fort gick det.
Jag har märkt att Holländare både är trevliga och väldigt läskiga/galna på isen.




Kommentera här
Postat av: Lovisa

Sv; Tack tack! :)

2011-02-10 @ 17:19:13
URL: http://lovisacookie.blogg.se/
Postat av: ida

HAHAHAHHAHAHAH, "can I go eith you?" "Yes, it's not so far to my home." "okej"

2011-02-10 @ 18:39:56

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0