Anna-Maria Eriksson



Dethär är jag:
Jag heter Anna-Maria Eriksson. Jag är 15 år och går på faluns mest omdebatterade
skolor. Hälsingårdsskolan, jag trivs där men det är inte så bra miljö.
Jag har tränar gymnastik den jag var 3 men i julas slutade jag. Jag hade tappat
inresset och så vågade jag inte köra något mer...
Nu tränar jag aktift på Friskis och svettis och springer. Jag vill börja på chear leeding och cirkus
men jag tror inte det finns i Falun.
Mina två bästa kompisar heter Ida andersen och Jonna Hevosmaa, om ni läser min blogg
får ni äver läsa mycket om dom.
Jag bor i en liten by utanför Falun som heter Vika, den ligger 1,8 km utanför.
De som inte vart här tror nog att det bara finns kossor och åkrar här. Nejnej säger jag. Här finns
hus och underbara människor. Jag älskar vika.
Min första menig var : Postbilen är gul.

Kommentera här
Postat av: ida

omg snygg anna-maria! löv u

2011-02-23 @ 14:48:32
Postat av: Jonna Hevosmaa

Anna-Maria Eriksson - The one and only. Våran bästa änä-mri <3

2011-02-27 @ 16:39:45
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi så små vi var ^^

2011-03-02 @ 18:21:32
URL: http://idaluna.blogg.se/
Postat av: ida

men hoppsan vad hände O:

Råkade kommentera på fel xD

hihi förlåt, skrev på fel :P

2011-03-02 @ 18:25:02
Postat av: ida

Men oj hoppsan nu kommenterar jag på fel blogg också, snacka om trött, sorry a-m ^^

2011-03-02 @ 18:26:28
URL: http://idaluna.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0