Inspirerad!

NI KAN INTE ANA HUR INSPIRERAD JAG ÄR EFTER DAGEN MED JOHANNES PÅ VILODROMEN!
Det var så otroligt att träffa alla otroligt grymma företagare och alla peppade en så otroligt mycket!

Jag träffade jättemycket fint folk och gick upp på scenen inför 250 pers för att prata om mina
ide'er och vad jag får inspiration ifrån.
Sedan var det workshops där jag var med chefen av mokfjärds fönster och borlänge vatten och el.
Vi pratade och alla var jätte positiva till ALLT jag gjorde.


min fina vän Markus


Johannes pratar om passion


Från vänster : chefen på mökfjärd fönster, mosa :D






Efter en rolig dag gick jag och Joakim ner på stan och åt lunch. Jag lärde känna honom
idag, mycket trevligt :D


Kommentera här
Postat av: Ida

SNYGG!

2011-12-04 @ 10:33:35

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0