Påskhälsning

Hej,
Nu är det söndag kväll och jag åker hem till Vika imorgon.
Jag har hat en väldigt bra påskhelg. Vi har vart ute och gått mycket eftersom det inte
finns nå snö kvar här i sälen. Jag har även träffat Viktor Upsäll som jag konfirmerades med.
Det var trevligt att få se honom, det var ett tag sedan.
På påskafton gick vi 9km. Vi gick till hundfjället för att kolla på den traditionella tävlingen- uppåt väggen.
Sedan blev det solning och fin middag hemma hos mormor och morfrar med min kusig och moster och min familj.
Idag har jag vart och köpt en ny mjukiströja med märket volcom, väldigt fin.
Bilder kommer ut senare, men en bild har jag lykats ladda över.




Haha, min morfar är en liten jibber. Gillar hans min också. KRAM

Kommentera här
Postat av: Idaandersen

SÖÖÖÖÖÖT

2011-04-28 @ 09:39:29
URL: http://idaandersens.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0