Sptify

HejHej,
Jag har faktiskt inte haft spotify förrens igår. Det är jättekonstigt. Men jag har inte orkat fixa
någon inbjudan.. Men igår kväll så fick jag en! Jag har redan fixat spellistor:)
Soptify är så bra och bekvämt!


-Nycklar

Jag tycker inte om nycklar. Dom är bara stora och dryga. Och sen när man är i skolan
så måste man ''släpa'' runt på massvis nycklar. Och så tappar man bara bort dom.
Och i fickorna vill man ju inte ha dom ( det blir värsta klumpigt :P )





-Såklart så hissar jag SPOTIFY!
Det är så smidigt och skönt. I love it!
Ni som inte har och inte har fått någon inbjudan så gå in på spotify.com
där så skickar du en grej till spotify så att dom kommer skicka
en inbjudan till dig :) BÄST!




Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0