Vårvolten :)

Hej,
Har just kommit hem från KM (klubbmästerskap) Och vi vann, som väntat!
Vi tävlade liksom bara mot 2 lag. Men det var iaf kul att komma 1:a
Just nu blir det mycket gymnastik filmer och sånt, Men det är bar för att det är så
grymt kul att kolla på gymnastik. det är så grymt! Och förstårs så är ju jag med :)

   


Här står jag längst fram. Ljust hår och failar lite på slutet :P
Videosar från Julia Dragsten


Original Video - More videos at TinyPic

KM-Guldet, haha

 Km-guld hemma hos mig


 Glädjehöpp :P



Kommentera här
Postat av: Emelie. ♥

sv; OM vi gjorde!

klart jag ska, ska du? :-)

2010-05-02 @ 20:18:14
URL: http://emeliebergstrooom.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0