Kuddkrig!

Hej, dagen har vart en otroligt härlig dag.
Jag ida och jonna har haft så himla roligt. Jag gick hem till ida efter skolan. Då gjorde vi äppelkaka.
Vi tog med pick och pack och gick ut till ett fint ställe och satt oss ner.
Efter ett tag kom isac (idas bror) Då blev det faight!
Finn/svennarna vs daaanskkebaank
För er som inte vet , Ida är från Danmark Jonna från finnland och Jag från sverige :P

Efter 1h kuddkrig så var vi helt slut,
Jag och ida gick ut och prang en halvtimme efter. Vi sprang 3km :) DUKTIGT!
Sedan så gick vi till båtbryggan och BADADE! Jonna kom också då. Det var kallt!
Men bastun väntade hemma hos ida. Och nu sitter jag med vått hår i sängen efter en kul dag.
Tack idaJonna♥
 Älskar bilden, hihi

 picknikka

 




Kommentera här
Postat av: FELICIA

Jag är Felicia, tjejen längst till vänster alltså!

Står i rubriken :)

2010-05-19 @ 23:37:50
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: ☆E M M A ☆

Härlig blogg tjejen!

2010-05-20 @ 07:30:13
URL: http://allbyemma.blogg.se/
Postat av: IDA

Hahahah, :D

2010-05-20 @ 22:14:18

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0