Kreativ I Vika

hej, Idag har det verkligen vart en moneymaker dag!
På morgonen så åkte jag till Ida. Vi åkte runt bland barnfamiljerna i vika och presenterade oss.
Vi sa att vi kunde vara barnvakter och vilka vi va! det gick bra
Efter lunch så åkte jag jonna och ida och kollade på barngympa uppvisning.
Gud vad söta alla småttingar var, strand nästa!

Vi gick genom hela starnd och sålde smycken. Vi har ju ett företag som heter KREATIV I VIKA.
Vi gör smycken och säljer, denna gång så sålde vi för ca.800:-
Det var mcyket bra. Men pengarna fick lov att gå till att köpa nya pärlor. -Det behövs!
Nu ska jag ut och hoppa studsmatta :)


Kommentera här
Postat av: siri

sv; tack, detsamma!

det är bara bra med mig :) hur är det själv?

2010-05-18 @ 20:46:59
URL: http://sirianna.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0