Kändisar i sthlm

Vill bara börja med att allt krånglar här på blogg.se
det näst sista inlägget kommer upp som att det är det sista.
Men endå så ligger det sista hägst upp i arkivet. Jätte drygt!
så nu ligger ni ett dygn efter!
När jag var i sthlm så såg jag massvis med kändisar. tex:


Kissie:
Altså guuuuud var ful hon var i värkligheten! Hon var så fake!!
Hennes läppar var för stora och för mkt fondation på!
Alla bilder är såå redigerade som är på henne. Hennes hår var jätte äckligt också i värkligheten.



Loulo:
Känd från äntligen hemma. Hon hade på sig mjuckisdress. hehe
Såg henne utanför stureplan.



Magdalena:
Magdalena också känd som systrna graf. Hon satt inne på srureplan och fixade
naglarna hon en manikyr. Hon var verkligen lika fin i verkligheten som i tv! we like


Kommentera här
Postat av: Linnea

usch kissie gillar vi inte :(

okej tack :) jag glömde fråga, men vilken mailadress är det?

ja, html är ju typ datakoder osånt, hurså? :D

2010-05-15 @ 16:56:02
URL: http://linneafa.blogg.se/
Postat av: Emelie. ♥

nu finns alla super-roliga bilder från idag på min blogg! :-)

2010-05-15 @ 21:56:36
URL: http://emeliebergstrooom.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0