Inte menat dopp

Idag på idrotten så skulle jag Marika och Julia ut och springa.
Bara efter 1km så fastnade vi vid haraldsbo bryggorna. För dr så såg vi en slags ''lian''
som gick ut i vattnet( övanför vattenytan) Nyfikna som vi r tog vi tag i lianen och
svingade oss ut över vattnet. Haha det var jätte kul och gick bra... första gången!
Sen skulle Marika göra en gång till och då kom hon för långt ner på lianen.
Och slog i vattnet och blev helt genomblöt med kläder och allt på!

Haha, sen så gjortde jag samma sak. Det var lika bra att bada helt tänkte jag så vi
sprang hand i handoch hoppade i vattnet. Hihi
Blött men kul!



Kommentera här
Postat av: karin

hej hej bara så du vet är jag tillbaka på bloggen efter en liten bloggpaus :-)

kramis<3

2010-05-31 @ 20:52:40
URL: http://karindahlstedt.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0