NAILPOLISH

Hejsan, Idag tänkte jag bjuda till med ett nagellackstest.
jag vet att det är många som gillar att ha fin naglar. Här är ett bra
tips för att få fina laglar längre. Måla med ett bra nagellack :)

Jag kommer ett betygsätte efter mitt tycke om nagellacket med
1234 eller 5 st hjärtan.

HM 39,90:-     ♥ ♥ ♥ ♥

Nagellacet från HM. En favorit om man frågar mig. Det är bar och billigt. Det sitter upp till 4dagar utan en enda ''repa''. + finns i mycket färger. Lätt att stryka på men. TRÅKIG förpackning.
  Depend 25:-   ♥ ♥

Depand nagellacket är ett litet fint nagellack som finns att köpa på de flesta affärer. Ex. lindex, åhlens, kappahl m,m. Det som är bra med det är att det är en bra borste och finns i nästan alla färger.Det torkar väldigt snabbt. 
Det dåliga är att det lossnar väldigt snabbt ( ca.2 dagar) Om man andvänder händerna mycket.
Och så är det så lite i flaskan..

  L´OREAL  60:-    ♥ ♥ ♥

Loreals egna nagellack. (höger i bild) Ett bra nagellack med en väldigt stor borste som gör det lätt att ta på nagellacket. Det är väldigt fylligt och syns inte igenom! Det som inte är så bra är torktiden. Den är låång och det är väldigt drygt om man har lite stressigt!  Priset sänker också varan. Men holler ganska länge.


Nivea Color mini 40:-  ♥

Detta nagellack är inte så bra! Det är inte fina färger och så är nagellacket liksom lite vattnigt.
Man behöver ta 4 lager för att det inte ska lysa igenom. Även om man har en mörk färg.
Jag gillar det skarpt inte!

Make up Store  125:-   ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ett Väldigt bra nagellack som är lätt att ta på och sitter som berget. Flera dagar. Det enda dåliga är att det är svårt att få bort det. Men ett stort pluss, VÄldigt fin designe. Ser lyxigt ut. Det finns även sorter med doft i!


Tack för mig, hoppas ni fått några råd!


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0