LITE FÖR LÄNGE!

hej, och godmorgon. Just nu skriver jag ifrån morgonfrillan, ja jag vaknade nu.
Klockan är liksom 12.30 jag har alldrig sobit så länge! Vissa sover ju såhär länge varrända
dag. Men jag kan liksom inte sova så länge. Det är nog bara för att jag inte har någon rullgardin
och det blir jätte just.

Igår vad det skit kul!!!!! Det var nog mycket bara för att jag var med sådna suoerkuliga killar och tjejer.
Moa andersson, david hedman, jacke holmgren, oscar korva m,m
''föroläsningarn'' var inte så kul men vi gjorde det kul. Teatern puss och snusk var jätte kul, typ 1250
ungdommar satt och asgarvade! Dicsot sööööög, men vi gick till en gigantiskt höghus (se bilden) och åkte ner och upp. Haha Jag, Frida gullarbergs , Sara hedman ,  Julia Johansson
Hemfärd var kulkul. Behöver bara säga så!



Läs texten! , Mer bilder och videosar kommer upp om ca
en vecka. Jag ska ju till stholm nu och har inte tillgång till
att ladda över bilder,

Puss och hej, SES

Kommentera här
Postat av: IDAANDERSEN

Vad kul !!



saknaar dig ! <3



:-D

2010-03-25 @ 19:03:49
URL: http://idaandersen.webblogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0