RÖSTA PÅ MIN BIKINI!

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Nu är jag med i en bikini tävling. Och för att vinna så behöver jag röster från dej.
Det skulle vara jätte snällt om du skulle kunna rösta på mig!
Det är bara 2klick, sedan kvart. Jätte enkelt!

Äch, tänkte att jag ville ha röster till min bikini. Men, nu när jag kollar på top-10 så har dom typ omkring 8000 röster och jag tror inte att ni där ute som läser min blogg är så många :P Hehe

Jag har ialifall vart på stan idag, Med Julia och Marika! Var inte tänkt att det skulle bli så. Men vi fick hål och slutade klockan 13.00 ist för 15.00 så vi drog ner på stan.





 

Om ni la märke till hårbandet så är det nytt :) Glitter 45:-


Kommentera här
Postat av: Sophie

=) Nej jag har inte kollat på oc faktist, men nu blev jag nyfiken vem jag var lik? =) Fint hårband , ett sånt har jag med ;D

2010-03-30 @ 23:05:27
URL: http://pinkordead.blogg.se/
Postat av: louise

haha jadu, jag vet faktiskt inte! :)

vi gjorde det vi blev tillsagda på idrotten!

men det låter trovärdigt ^^

2010-03-31 @ 15:43:45
URL: http://llouisejensen.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0