Nu drar jag, hejdå!

Hej hej sommar!
Hej hej sommar!

Jag har badat solat, badat solat 
tills tårna dommnar.

Men nu är det slut med det, ialifalll i vika.
För nu drar jag.. Jag ska varea borta 1månad och sen när jag kommer tbx så
börjar skolan direkt :(
Jag ska 1vecka i gottland, det ska bli jättekul!
3veckor på konfirmationsläger. Det ska bli så gryymt kul, men jag kommer sakna mina
älsklingar Jonna Ida Johanna ♥

Hittade lite bilder på oss , sommarminnen.





Kommer nog inte blogga så mkt eftersom att jag bor i husbil i 1 vecka( kanske bloggar typ 1gång)
men när jag är på läger kan jag inte blogga alls :S






Kommentera här
Postat av: Jonna

Åh, jag gråter nästan ... vi älskar dig, Anna-Maria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

puss på stjärten!



/ Jonna&Ida, dina bästa vänner (L)

2010-07-16 @ 18:05:20
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0