Mode

Jag vet inge riktigt vad jag har för stil?, men försöker tänka ut det.
Jag tycker det mästa är fint. Utom ''kapphal'' kläder och liksom barnsliga kläder.
I våran så komm jag in det där lite rockiga klädstilen med stor tröja och converse.
Jag tycker fortfarande det är fint. Men nu är det mer skinnjacka långa halsband och miss sixty jeans.

Dock är mitt sortiment av dessa kläder inte så stort. Och när jag ska köpa så blir jag liksom lite
snål för nu har jag egen koll på ''cashen''. Ett barnbidra täckar ju inte allt man köper.... tyvärr!
Men till hjälp har jag min käre systers garderob. Där är jag lite var och varannan dag.
Tack syster ( hon bor inte hemma och jag har ansvar för hennes kläder ;P det går bra,bra)

Om ni har några bra sidor med fint mode, länka görna dom !  Tack


Kommentera här
Postat av: Jonna

svar: jag är typ jätteförkyld !

vi kanske kan vara sjuka tillsammans ?

haha :-D

ring mig , eller så ringer jag dig ?

vad har du för "sjukdom" ? :-) (L)

2010-02-09 @ 10:49:07
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; tack så mycket. Jag har en nikon coolpix p6000 ;)

2010-02-09 @ 10:55:11
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0