-Städerskan tyker till!

Nyss ringde telefonen, óch som vanligt så var det en försäljare. Gud vad dom är dryga!
Jag som är lite trött svarade med tråkig och ointreserad röst:
Jag=
Försäljare=

-Hej jag ringer ifrån dammsugarkliniken som ligger i göteborg söder om göteborg(blablablablabla)
-Hej.
-Har du Niklas hemma?
-Han jobbar.
-Är du möjligen hans sambo eller fru?
-Nej.
-Hans dotter?
-Nej, måste du fråga vem jag är?, jag är faktiskt städerskan som måste jobba,men nu när någon    från dammsugarkliniken ringer går det ju inte, Hur förklarar du det?
-Ehm... ja det är ju inte min orsak. Jag var bara så fruktansvärt nyfiken, förlåt.
-mmmm
-Då är det bäst att jag lägger på nu då!
-HejDå.

Sedan hörde jag bara hur luren las på. Haha
Vet inte riktigt varför jag sa att jag var städerskan men hade lust att jävlas lite med de dryga försäljarna.
jaja, hehe      ( Ni som inte vet, så är jag Niklas dotter:P )


Kommentera här
Postat av: johanna

jaa, jag vill dit :) haha, jag heter [email protected] :)

2010-02-18 @ 16:14:21
URL: http://johannaaaab.blogg.se/
Postat av: Lovisa!

hahah, bra där !

2010-02-18 @ 18:04:18
URL: http://lovisacookie.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0