Småbarnens fördommar

Hej!
Idag när jag skulle gå hem efter skolan så gick jag den vanliga vägen.
Jag hade min stora dunjacka och huvan på.
Framför mig hade jag ett gäng småbarn som vände sig om konstant.
Då och då så sprang dom fram lite och sedan kollade de bak med oroliga blickar igen.
Jag kände igen kidsen, när jag äntligen gått om dom så tog jag av mig huvan och sa- Hej!
Då sa dom:
-Oh vilken tur, det var bara du
- haha ja det är bara jag ,sa jag (jag tänkte mig att de typ skulle säga, vi trodde du var ett monster eller så)
Men istället:
- Vi trodde du var en pedofil!
- Ehm va? Vet ni ens vad det är?
- Jaa! Dom har sex med småungar.

Altså var är världen påväg, småungarna går i VIKA och är rädda för pedofiler.
I vika behöver man inte ens vara rädd för att någon ska ta sin plångbok om man tappar den.


Kommentera här
Postat av: Jonna Hevosmaa

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA JAG DÖÖÖÖR

ANNA-MARIA, PLONGBOK!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAA

2010-12-09 @ 21:22:15
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/
Postat av: matildale

snygg outfit!

kramis

2010-12-10 @ 19:14:21
URL: http://matildale.webblogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0