Minijulafton

Onsdag 22/12 = minijulafton med KIV
Det var jättemysigt!
Jag gick hem till ida så jag var där klockan 12. Då hade Ida och Jonna  dukat upp med
massa julgodis. Vi spelade kort sen så gick vi ut i skogen och högg gran.
Odiskreta som vi är gick vi mitt på stora vägen med gran och yxa under armen.
När vi kom hem så åt vi kötbullemackor och klädde granen.
Det knackade på fönstret, det var Andreas som hade klätt ut sig til tomte.
Han gav paket till oss och vi öppnade dom.

Jag fick:

(Ett intärnskämt) Jordan tandborste
bok, karatina von dredov
Smycketsträd

* TRYCK FÖR STÖRRE BILDER

Tack för en jättefin dag tjejer, love ya!


Kommentera här
Postat av: Ida

fy vad mysigt!

2011-12-06 @ 12:18:30
URL: http://theView.devote.se

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0