Mellandagsrea

Idag var jag och Helena på mellandagsra på stan. Det var väldigt mycket folk på stan.
Lite drygt att fålåv att trängas med alla. men det roliga var att man träffade så många hela tiden.
Jag träffade bla. Emelie Bergström Alice och Frida gullarbergs

Jag letade efter en magtröja men när jag inte hittade någon så fick jag lov att göra en.
så jag köpte en helt vanlig t-skirt på gina och klippta av den. Och vualla....

...







Jag gick på stan med min älskade storasyster Helena.

Kommentera här
Postat av: J. ♥

Mysigt det lät!

Sv: haha! ja, mycket på gina är fjortiskläder.. ja jag är nöjd med tröjan! :D och mina leggings som jag älskar!<3 hihi. Ses någon dag?

2010-12-28 @ 18:56:58
URL: http://juliahjohansson.devote.se

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0