3h skidor

Hej!
Nu är jag uppe i Tandådalen i Sälen.
Jag Mrkus och Helena (mina syskon) åkte upp igår. Det är mycket snö här, men inte lika kallt
som i Falun. Idag har jag åkt skidor i ca. 3 timmar. Det är jättebra i backarna.
Hårt utan is. Nu har jag precis duchar och ikväll ska jag kolla på Harry Potter, halvblodsprinsen.

Jag ser att tävlingen är i full gång, ja och om bara 2 dagar så visar jag vinnaren.



Jag tror jag passar bättre i blont hår utan supertuttar ;)



Men som kille kansje..?? Ehm , nej!

Kommentera här
Postat av: idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

du måste fråga innan du lånar film anna-maria....

2010-12-30 @ 20:30:51
URL: http://kreativivika.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0