Presenter

När jag konfirmerade mig i fredags så fick jag presenter. Jag trodde jag inte skulle få några eftersom att det här konfirmationslägret var en sån bra present till mig. Jag fick ialifall jättefina presenter som jag är jätteglad över.



Träskor av Mamma och Pappa



Triwa klocka av Markus och Line ( mina syskon)



Silverhalsband av Mamma



Guldsett av mormor och morfar. det är 30 år gammalt och är
köpt i baibang. Riktigt coolt!
Det är ring,armband,halsband,örhängen



Stiftgårdsmärke av Mamma



Långt korshalsband av Lena och Lasse (faster farbror)
med märket Mango



WEZC hörlurar av min syster Helena.

+ 400:- av Ulla och Nssa
+100:- av ida och Jonna

Tack så jättemkt för alla finA PRESENTER!






Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0