KIV dag igår :)

Hej :)
Idag är det söndag. Men jag hade tänkt att berätta om igår då det var kiv dag. Altså kiv är vårat ''företag'' som gör smycken. Vi hade ialifall lust med att göra något speciellt så vi gjorde en kiv-dag.
Eftersom att alla vi tre var lite halvsjuka så tog vi det lungt. Vi åt tårt som vi gjort skjälva och sen så kollade vi på min favorit film, länge lever burnie. Men det r tydligen bara min familj som tycker den är rolig...
Sen så gav vi presenter till varanndra, jag fick te från jonna som liktade jättegott! och presentkort på hm, 50:-
Jättebra!
Jag och ida hade köpt presentkort på sf till jonna på 100:-
Till ida köpte jag och jonna en spargris där det stog, I ♥ SHOPPING och i den la vi 50:-
På kvällen så pratade vi och myste framför filmen , grodan och prinsessan (jätte bra film)



-Snygg min jonna!

Jag fick:
 


love´ya girls
 

Kommentera här
Postat av: Ida andersen

LOVE U 2!

*my darling" -hahahah- Frej!!!!

2010-09-01 @ 14:00:42

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0