Gymnastik

Jag har alltid tyckt att gymnastik har vart jätte kul, tills nu.
Det är inte lika kul som förrut. Jag har ont i min höft och kan knappt
springa... Och det känns som att jag inte har lärt mig så mycket på senaste.
Mitt mål vara att gå kvar på gymnastik till gymnosstradan sommaren 2011-
Men nu så känns det inte så. Men jag ska fortstta och så vad som händer.
Det skulle vara jättekul att få ihop något dalalag i gymnastik, men hur?

Idag så åkte jag till gymnastiken, men åkte hem bara efter 1 timme och 20min.
Jag hade för ont i hösten för att springa.


Nu sitter jag i soffan och kollar på fongarna på fortet. det är jättebra!
Jag hejar på det nya svenska laget :)



Imorgon är det bloggerskorna, foki, kenza blondinbella. KUL!


Kommentera här
Postat av: Jonna

svar: ticktack! ska göra det nu :-)

Men åh vad synd, hoppas det blir bättre då, du är ju asduktig på gympa :-(

2010-08-23 @ 21:30:52
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0