hemma utan medalj!

hej, nu är jag hemma i kära falun igen. Tyvärr är jag hemma utan medalj.
Men heljen var jätte kul och jag är nöjd med insatrerna från min sida :)
För laget gick det inte så bra, fristående typ helt fel och såg inte så bra ut.
Hopp gick bra, förrutom att vi hade 2 fall  :/
Matta, sådär lite ospända ben här och där.
Men jag är nöjd med att vårat lag ialifall inte safade som många andra.
Vi körde det vi kunde, altså ganska svåra varv. Medans de andra körde
lätta varv som de satt hur lätt som helts!''''''

Här kommer min idol :




Kommentera här
Postat av: J :)

sv: Ja det ar super bra! Fast dom 2 senaste dagarna har det regnat...

hur har du det ? <3

2010-04-26 @ 14:42:55
URL: http://jennystening.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0