Fortsättning på Barngympa

Hejsan.
Jo igår hade jag ju barngympa och det var super roligt!.
det började kl.18.00, Då var det för barn mellan 5-7 år. Det var ca.13 st. Alla var super söta och snälla. Efter 10 minuter så klängde alla på mig. Vi gjorde en lek och lite avslappning sedan var det 8-10 åringarnas tur att ha gympa.
Dom var många (20st) Vi gjorde skäppsbrott med straff alla tyckte det var skit roligt och efter ett tag kom dom på att straffet inte va så tråkigt, utan jätte roligt. Så de skjälvtog sig (genom att gå på golvet).

Det var slut kl.20.00 då åkte jag och pratade lite med Oskar.p Jonna.H och Sofie.L.


Idag så har jag vart på skolan, sedan när jag kom hem gjorde jag tråkiga spanska läxor. Jag har gjort om min garderog så den blev skit snygg!!!!!  Nu är det bara målnngen kvar, det får nog bli i hälgen.

TJAAaaa Baa


Kommentera här
Postat av: Jonna:)

haha, oscar med c och Sofi utan e :P<3



Vad kul det verkar vara!:D <3

2009-09-04 @ 10:54:03
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/
Postat av: Majaa

är det bara du som leder gruppeb lr är det flera ?

o vad kul med egen grupp (:

2009-09-05 @ 19:27:01

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0