magnet

hejsan. Jadu, nu är det sista timmarna på denna helg. Jag har vart med kompisar i stort sätt.
På fredagen så va jag med Ida andersen. Vi gjorde Choklate ``muse´´ som vi doppade jordgubbar och macmellows och jordgubbar. Sedan kollade vi klart på sound of music. Hon åt mat här och sedan fick vi värsta skratta anfallet. Jag och ida fick lov att lägga oss på golvet och skika av stratt!!!!!!!!.




På lördagen var jag med Jonna. Vi shoppade på våran grannes pärlbutik. Då köpte vi mina älsklingar. MAGNETPÄRLOR. Sedan komm Lovisa. Vi typ jagade varanndra runt husetn När johanna kom så trappade vi ner lite och bakade. Johanna sov här, vi var hemma hos henne med Tobias.F hela kvällen.



Jag och Johanna sov enda till kl.12.
jag gick till jonna sedan så pärlade vi och det var jätte kul att pärna med nya pärlor.
Jonna ska komma snart och vi ska hälsa på ida som kommer hem från Stockholm snart.

Tack och hejsan ♥


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0