Fast i hissen

I söndags så gjorde jag en väldigt läskig,obehaglig,panikslagen,äcklig grej.
När jag och mamma hade kommit till stholm så skulle vi åka till Line (min syster). Hon och mila mötte oss, vi skulle ta hissen utt till den 5.e våningen.

När vi var på 3½ våningen så STANNADE hissen! det ända man såg var betong , som tyr var så var det en lucka på 3dm så man såg lite på golvet. Jag som är JÄTTE rädd för att ex. fastna på toaletten eller bli instängd i något rumm blev såklart väldigt panikslagen.

Vi tästade att trycka på någon annan våning men det hände inget. Jag ville inte få kramp eller något såntdär iför mila som är 4år och kan lätt bli skrämd. Efter några minuter stog minst 3st grannar där och stirrade på oss.
Vi ringde till vakten men han skulle dröja (20min)

Jag såg framför mig att de skulle få lov att bryta upp gallret och vi skulle få åla oss ut.

Sedan kom yttligare en granne. Hon gav oss ett mycket bra tips.
-tryck på stop 3ggr och sedan på 5.an
Vi gjorde det och då började hissen skaka lätt, sedan så åkte den i full fast till 5.e våningen och släppte ut oss.

-Fett konstig hiss! Men det gick ialifall bra :)  Tack♥


Kommentera här
Postat av: emma

nej gud vad läskigt ;o<3

2009-10-30 @ 23:43:44
URL: http://geekpower.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0