-Ni skämmer ut oss!

Åhh dumma dummingar.
Igår så var alla 7.or och 8.or på magasinet och fick höra på några falubor som vlivit ``kända´´.
B.la en kille i 18 år ålders som hade en speciell stil. Han var musiker och värkade snäll.
När han kvev upp på senen så började ....... skratta och peka ut han. De sa tex.
-äru hög!
-jävla bögjävel!
Fan vad ful du är.!
Fatta, en kändis ställer sig på senen DERÄKT blir han utpekad av helsingårdens (ursäkta ordet) blattar.
Det borde inte vara så roligt för han eller kommer här och blir utskrattad och bara hånat.

NEj fy vad taskigt. Skjälv satt jag och andra längst fram och bara skänndes.

Ja du,,, Nu har helsingården blivit stämlad få grund av dom där fucking ..........

Och så typ några släpper stinkbomber varännda dag i skolan Och dom srinker värkligen Jag hatar det. Det äckligase var ju ialifal när de släppte en i matsalen. Jag slänngde maten.

Bar så ni vet så gör dom FEL.

men men vad vet jag. Dom har nog väldigt svårt i familjen eller något sådant.

love from Anna-MAria ♥


Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0