-Gymnastik?,-Inte idag

Idag har jag vart i skolan.jag kännde mig lite förkyld men det gick bra. Vi hade street Dance det var jätte kul. Det var en känd korograför som hade ex. gjort korografer till Carola Häggqvist.

Hemma så försökte jag träna lite till Fysik Provet , gick ej så bra.
Då kom ida och räddaed mig. Vi har vart till cafeét och köpt godis för nu ska vi se på Sound of music.

Adam axellie ville också vara med och kolla. men det får han inte . HaHa.

 Jag ville inte bli mer förkyld till tävlingen på lördag så jag hoppade att gå på gymnastiken. Men jag skulle järna vilja vara där!. Dom ska nog välja låtar till tävlingen . Jag vill att edt ska bli sexy bitch eller julias smurfDunk! Hah

Sound of Music. Härligt

Kommentera här
Postat av: julia johansson

Synd att du inte var där, sjukt kul!

Vi fick dräkter, bestämde håret, tog ut nya till varven och valde musik.. berättar imorgon! <3

2009-10-01 @ 21:11:19
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0