So prov?,-nej

Hello!
Idag hade jag laddat som bara den. För idag skulle det vara so prov.
Men när vi kom till lekitionen så stog det på dörren.
- So lekition med 8H, inställd pga skjukdommar.
Det var ju skönt på ett sett. Vi fick 2 timmar hål. men endå drygt ville bli färdig med det där provet :S

Det kanskje är prov imorgon, får se.  Ha det gött! ♥

Kommentera här
Postat av: maja (:

Men om du saknar oss! Börja igen !<3<3<3<3<3

vad var det där med en tommt inlägg? <3



svar: åh, önskade jag kunde !!

min rygg börjar nog gå bättre vägar tror jag, men det gör ju fortfarande ont ibland.

kommer du ihåg när jag givk på kryckor ?

förre året, du kanske inte kommer ihåg men då iaf då hade jag problem med vänster knä, & nu börjar jag få i höger...

så jag vet inte hur det blir, men hoppas verkligen jag kan så småning om ! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



HAHHAHAHHAHAHA,

2009-11-20 @ 16:48:28
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: maja (:

Men om du saknar oss! Börja igen !<3<3<3<3<3

vad var det där med en tommt inlägg? <3



svar: åh, jag önskade jag kunde !

men jag har ju ont i ryggen ibland mne det börjar bli LITE bättre men gör fortfarande ont & nu kommru ihåg förra året ?

kanske du inte gjorde men då gick jag på kryvcker p.g.a mitt knä som jag hade ont i nu kanske det är samma problem fast med höger :(

så om jag ska vara ärlig vet jag inte hur det kommer se ut, om jag kan börja eller inte, men skulle gärna vilja men risken är stor om jag skulle slå i min rygg igen eller om jag gör illa knät, då kanske jag inte kan gå på gymnastik mer och det vore synd, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men hoppas på bättre tider bara ! <3<3<3<3



hahahahha, det var hans som vile att jag skulle lägga upp ett tomt inlägg, hahha, egenligen helt onödigt men jag ska ta bort det , ;ppp <3

2009-11-20 @ 16:52:11
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: maja (:

oj då det blev visst dubbelt, lr jag skrev en gång först men det kom inte fram så jag skrev ett till ;ss

aja, nu får d en till komentar av mej ;p <3

2009-11-20 @ 16:53:06
URL: http://majjastenberg.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0