Haloween

Igår var det Haloween. Jag och Jonna hade tänkt att vi skulle ha en liten fest. Men när klockan slog 6 så hade vi inte förberätt någonting alls.
Så vi ringde dit våra närmsta och sedan hade vi en ``spontan´´ fest.
Men det vart ända riktigt bra!, vi satt ute på inne altanen och pratade och åt gottigott.
Sedan så skrämde vi upp varanndra mer och mer. Tilslut satt alla i knä på varanndra!

Efter rombovägen runt så hade vi mkt godis. När vi kom hem så hade jag tappat bort min telefon, typiskt.
det som var läskigt var att när jag ringde till den så var det någon som tröck på upptaget. Creepy!!

Men allting har ju en förklaring så vi (ville) glömma det och tog det lungt. Då ploppade telefonen fram i min jackärm och allt var bra igen.

Sedan kollade vi på en film på 4.an , den var bra men efter halva filmen så bestämmde jag mig för att INTE sova hemma aldesels ensam , följde därför med johanna hem och sov där.


()()()()()()()()()()()()()()()()()()(()()()()()()()()()() ANNA-MARIA ()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

Kommentera här
Postat av: Lovisa(L)

Kollade ni på filmen: "tre systrar och en mamma" ?



om ni gjorde det, visst var den bra? <33

2009-11-01 @ 17:06:52
URL: http://lovisacookie.blogg.se/
Postat av: dena

Äehm, ingen aning. Var typ flera år sen. Men dom finns väl typ överallt.

2009-11-01 @ 19:40:13
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: Lovisaaa! :D

Fråga: ja det gjorde vi men jag såg inte slutet! Ville se det! Gick det bra på filmen??? <3



Svar: filmen typ slutade med att dom där tre systrarnas mamma gifter sig och sen blir typ allt bra xD



Bye<33

2009-11-02 @ 15:40:05
URL: http://lovisacookie.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0