Drag -09

Tjohejsantjoho!

Igår så var det värkligen en fullproppad dag!
Vi fick slippa sista lekitionen för at vi skulle vara med i h-gårn´s hejaklack. (host)
Åkte till frida och lämnade saker, sedan fick vi lov att springa till stan bussen. Han precis :)

Kollade på h-går´n och alla andra skolor som spelade, det var kuligt.
När klockan var 4 och vi upptäckte att det bara var 2 timmar tills vi skulle åka hit igen så fick bi bråttom.
Fixade oss och så hemma hos Frida G . Sen blev det mat hos Julia.

På discot så såg shemat ut såhär.

*Chilla , inte mkt folk alls.
*Sedan komm det igång, dansa
*Final matcher, Jga lägger upp video om det sedan.
*En himla onödig grej hände.
*Party.- Dansa.
*ställa sig i kö till utgången.
*Åka buss hem till vika. mkt bra att den gick en diräkt buss till vika från drag.

Nu är det solsken och jag ska borst tänderna soon. Ni får se bilder och videoklipp på det här sedan. Så häng kvar.

HejjjjD   ♥

Kommentera här
Postat av: maja (:

svar: ja, det finns det styrketräning !!

jag har fått det för min rygg & jag försöker göra det så gått det går !

men om jag ska ha någon chans att få betyg i 8:an måste jag klara dom proven vi har i 7:an så det är mycket som jag ska göra just på en vecka:



* plugga till matteprovet (omprov)

* plugga till soprovet ( omprov)

* engelska

* franska



& allt det ska vara klart till nästa vecka ! <3



jag hoppas att det bara blir bättre ! <3<3

2009-11-21 @ 10:48:34
URL: http://majjastenberg.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0