OC

hejsan!
Har just avslutat kvällen med 4 avsnitt utav det otroligt braiga porgammet, OC!
Jag fick det i julklapp och har sett lite. Awsme!!!!
Min mamma kollade bara lite första avsnittet och sedan blev hon fast!, haha ´nu är det hon som är mest intreserad utan OC.
Snart så kommer min käre syster Line från malmö.

Någon som sett OC ? , tankar och tycken !



Jag glömde att säga att jag också fick en väldigt god parfym som är från Christina Agulera! Käner till?
Av mormor och morfart väldigt fint brev med välbehövta grejer!, tack kära mormor och morfar! ♥

Good By


Hål med mig! Visst är Gandalf den 2.e on hes way! hahahah grymt kul bild !

Kommentera här
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

söt du är



svar; ja super mysigt :)

ska åka en massa när jag kommer hem, " bo i backen" haha nejdå men så var det förra året får se hur det blir nu.

Ska du åka då? =)

2009-12-29 @ 19:30:12
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0