Nattcupen

Hej. Nu har jag två nyhetet.
1. jag har bytt design, men kan inte få bort den röda ramen runt texten.
2. vi förlorade alla matcher på nattcupen. Mer om det , här

I fredags så var det nattcupen. Som ni kanskje förstår så höll innebandycupen på på ''natten''. 18-01.00
I ivårat lag så var de här tjejerna med!

•Frida Edman
•Hannah Hedström
•Emma Göransson
•Anna Bergkvist
•Lisa Sundsström
( jacob och holm )

Det var skjukt kul. Vi var Minlitärer och gick värkligen inn för det. Vi hade sotiga andikten och militärkläder. Dock så vann vi inte klädseltävlingen, men ni skulle vinna den tycker jag!
Vi vann inte heller innebandyCupen. Tvärtomm, vi loosade alla matcher. Men kul var det.
Bilder kommer nog snart :) Hur tycker ni designen blev?

PuzzOchKram♥

Kommentera här
Postat av: elina

vad roligt! :)

2009-12-06 @ 00:44:01
Postat av: anna

hahaha d var grymt kul :D jag ska lägga upp bilder snart ;) typ imorn kanske eller nån gång ;) men snart iaf :D ! ♥

2009-12-08 @ 20:05:58
URL: http://geekpower.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0