gammel Tanten

Vem kan stoppa gammeltanden när hon hoppar fram
hon tar sig till sovrummet där plonkan hon fan
en tant från himmlen, ja det undrar man. Kom igen och hoppa fram.

HaHa, det var en sång som vi skjöng om en gammal tans som vi sålde halsband till i vika :P

Vill bara berätta att nu är mitt rum så gått som klart. Möblerna,tavlorna,sminket. Allt på sin plats.
Det är jätte skönt att få flytta upp i det nya stooora rummet.

Barngympa idag. Det var magdansös tema. haha alla småttingar hade magtröjor och korta tjolar. det var kulkul att se. Alla var så söta.

Är riktigt trätt nu efter en effektiv dag med prov och jobb. NU ska jag nog gå och lägga mig i min 120 säng och sussisova. NattiNatti ♥

 Vill ha värme igen.

Nyhet: Jag har skaffat Facebook. Bli vänn. NI som har faceboock-komentera era namn.


Kommentera här
Postat av: Paulina

Jag har :D LÄgg till mig!! <3 :)

2009-12-02 @ 21:27:51

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0