Anna&Emma på besök

Hej. Idag fick jag besök av Anna Och emma. De har tilsammans bloggen http://geekpower.blogg.se .
Det var väldigt trevligt. De fick lite inblich i hur det är i vika också :P Var inte riktigt som de hade förväntat sig. De trodde det skulle vara typ kossor och sådan men de såg inte en enda bondgård.
Sanningen är. Vika är ingen bond-by. Bara för att det ligger lite längre ut från falun änn typ norslund så är det inte bondby. Jag älskar vika och det är jätte mysigt här!!!

Men tilbacka till oss... vi chekkade mitt hus och sedan så kollade vi en rolig skolkatalog. De följde med mig till bangympan. Sedan tog de 19.00 bussen hem. Tack för besöket ♥

Spanska     - -

soy                                      estoy
eres                                     estas
es                                        esta
somos                                  estamos
sois                                      estais
son                                      estan                 Jey, jag klarade det. detta är är på spanska i olikapersoner.


Hejdå!


Kommentera här
Postat av: elsa erikmats :D

de där håller vi på med nu :D

2009-12-09 @ 18:39:33
Postat av: Anonym

haha d va faktiskt mysigt i vika :) och d va verkligen inte som jag hade trott ;o vi får ta och hälsa på snart igen :D dom där barnen på gympan var ju typ helt sjuka ;o♥

2009-12-09 @ 20:54:43
Postat av: anna

oj d blev nåt fel när jag skrev d där ovanför för namnet och d där kom inte med ;o!

2009-12-09 @ 20:55:21
URL: http://geekpower.blogg.se/
Postat av: emma

haha det var faktiskt jättemysigt i vika :)! inte en enda ko ju ;o

jah vi kmr och hälsar på snart igen :D!<3

2009-12-11 @ 15:38:09
URL: http://geekpower.blogg.se/

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0