Skolfotto



Hejsan.
Åhh nu har vi fått reda på att det är skolfotto, IMÅRGON. Shit vad tidigt, vad ska jag ha på mig?
Men det är ialifall bra att ha det tidigt för då hinner man inte bli så jätte blek efter sommaren.Det är drygt att vi inte kommer att på skolkatalogen förrens det är snö ute, och det är ju den som är rolig. Jag hoppas att den är gratis i år också det var ju perfekt förra året. :)
Idag är det sol (det gillar vi) Men med är också jätte mycket vind (det gillar vi också ,men när seglena är uppriggade).

Jag ska gå hem till ida snart, vi hittar nog på någonting roligt att göra. Ses



Kommentera här
Postat av: tårtaN

fan nu har jag läst hela din blogg!:) fan vad mkt jag har läst:) aha jag borde gjöra en blogg om hur bra jag var på att läsa anna-maria's blogg:D

2009-09-01 @ 19:23:57

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0