sista sommarlovsdagen

Hej!
jo,gårdagen var rett så rolig och speciell. Jag  pärlade med jonna och ida som vanligt sedan på kvällen kom vi på att det var sista sommarlovsdagen så så vart vi peppade att göra massor utav grejer.

18.30-19.15 Jonna skjunger i sitt band hmf (horney mother fuckers) och vi kollade på. Och utforskade vinden.
19.20-19.40 jag åt mat hemma medans jonna och ida satt och kollade i ett fotoalbum.
19.45-20.20 Rodde ut med tjejerna till vindholmarna, där åt vi bullar och kakor sedan rodde vi hem
21.05-21.40 Jag och ida sprang runt kyrkbytjärn (5km) och slutade med ett dopp i det kalla vattnet,skönt.
22.15 jo måste måg gå och lägag mig skola imorgon.



Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0