Måndag,sista sommarlovsdagen

Hejsan.
Idag är det sista dagen innan skolan börjar. det känns sisådär roligt att träffa kompisarna.
Idag hade jag tänkt att jag skulle hitta på någonting jätte roligt något sommrigt eftersom det är sista dagen. me vad kan man hitta på? Det är ju så dåligt väder så man har inte liksom den där sommarlovs känslan kvar.
Men ett bra sommarlov har jag haft med Danmark,Gottland,Stockholm,Norrland,Malmö,Gymnastik ledare,Kul i vika,Kräftfiste  jo det har vart jätte bra.

Man får stötta sig på att jag har mycket roligt att se fram imot i höst Tjejmilen,födelsedag,Konfitmation och mys

Undra vad man ska ha på sig första dagen i skolan då?, känns ändå inte så jätte speciellt för man har ju gått på den skolan i 1 år tidigare och man känner typ alla. Ajustia det kommer ju nya 7 or , det blir jätte kul.
Det känns konstigt att jag är en åtta känns som att jag går i sjuan.

Hitta på någonting jätte roligt ni också idag och skriv till mig vad ni har gjort eller kan ni ju skriva på era bloggar och jag får erat bloggnamn! perfekt! Ses i skolan? ehh, jo vissa av er. Tja.



Kommentera här

Tankar/tycken:

Vad heter du?:
Stammis?:

Din mail: (ej viktigt)

Har du också blogg?:

En komplimang gör mig glad:

Trackback
RSS 2.0